- Таобао
- Автомобилист
- Запчасти
- Системы впуска и выпуска
- 533873241401
Borgwarner EFR7163 Turbo Vband AR.80 с турбиной обходной клапаны Pognea
Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.
- Информация о товаре
- Фотографии
Borgwarner EFR7163 Turbo Vband AR.80 с турбиной обходной клапаны Pognea
Эта выхлопная оболочка представляет собой полную интерфейс Vband, AR.80 Одиночный отключение от обходного клапана, нержавеющая сталь.
Sognener efr Series Turbine.
Принят серия технологий: ковация листьев с ЧПУ, керамические движения роликов, выхлопные лопасти титанового сплава, легкие выхлопные раковины из нержавеющей стали, двойные масляные кольца и т. Д.
EFR6255 (400p) / efr6258 (450p) / efr6758 (500p) / efr7163 (550p) / efr7064 (550p) / efr7670 (650p) / efr8374 (750p) / efr9180 (1000p) паре с различными захлестами. Добро пожаловать, добро пожаловать Essence Essence
Compressor Features
Low inertia, Forged Billet Aluminum Compressor Wheel w/ Extended Tip Technology (ETT) provides the ultimate in response& extreme durability in high pressure applications.
Speed sensor mounting provisions
Built In BOV Included (All EFR compressor housings incorporate an integrated BOV)
Boost Control Solenoid Included
Compressor Wheel Exducer (OD): 71mm
Turbine Wheel OD: 63mm
Turbine Features
Gamma-Ti turbine wheel cuts turbine inertia up to 50%, dramatically improving turbo response& permitting high rotational speeds.
Solid Stainless Steel Investment Cast thin wall turbine housing for extreme durability, huge weight reductions& lowered thermal inertia. Very smooth internal channels promote peak flow.
Adjustable Internal wastegate actuator Included (internal wastegated units only)
Large internal wastegate ports handle the flow requirements of high performance engines. (internal wastegated units only)
Center Section
Dual Row Ceramic Ball Bearing Design (extreme durability& the lowest friction / fastest spooling bearing design produced to date)
Built-in -4 AN oil control orifice included (no restrictor needed)
Water-cooled ( water-cooling is recommended but not mandatory)
Double seals on both turbine and compressor end for extreme durability& resistance to oil seepage