8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

Дартон сухие рукава Subaru EJ257 EJ255 WRX STI 2,5L Увеличенный набор цилиндров

Цена: 77 792руб.    (¥4400)
Артикул: 520313634422
Доставка по Китаю (НЕ включена в цену):
414 руб. (¥23)

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:sunmoonq
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥160028 448руб.
¥6800120 224руб.
¥1302 338руб.
¥432076 378руб.

Darton сухие рукава Subaru EJ257 EJ255 WRX STI 2,5L Увеличенный набор сухого цилиндра

Максимальный диаметр опорного цикла достигает 102 мм, высокий датчик или большой диаметр цилиндров составляет 2,71 килограмма.

PS: внутренний диаметр нового набора цилиндров составляет менее 99,5 мм.Даже если вы используете поршень размера STD, у вас должен быть нож.

These Darton"DRY" sleeves are designed to replace your factory cylinder liners with a stronger, more durable, and longer lasting ductile iron surface that can hold more power, and be bored further than stock. Many engine blocks cannot take excessive boring, or high boost circumstances without failing. Switching to a Darton Dry sleeve will solve this problem.

Subaru blocks are made out of aluminum and can sometimes react adversely to heat, slightly changing clearances with temperature changes, consequently making the engine less consistent and less reliable. Inserting a Ductile Iron Dry Sleeve into an aluminum Subaru block reduces the amount of warp, and remains a consistent size and shape throught its operating heat range.

DRY SLEEVE, means that the sleeve does not contain water/coolant passges bored through the sleeves. This solid design provides a more rigid structure to prevent warping and sleeve expansion. 

These sleeves come as a 99.5mm bore, and can be bored out to 102mm. 


NOTE:
ALL Darton Sleeves come from the factory slightly smaller than stock bore. ALL Darton sleeves must be finish bored and honed to the specs of the pistons going into them. You CAN NOT install a piston into ANY Darton sleeve the way it arrives from the factory. This ensures that you will get the exact proper piston-wall clearance to provide a tight seal in your engine. Your machine shop already knows this, and now so do you.