8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

Томеи тип-регулятор топлива регулятор топливного топлива. Регулирующий клапан

Цена: 24 892руб.    (¥1400)
Артикул: 536261060281
Доставка по Китаю (НЕ включена в цену):
414 руб. (¥23)

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:PROPra
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥181032 182руб.
¥170030 227руб.
¥166029 515руб.
¥2774 981руб.

Томеи тип-регулятор топлива регулятор топливного топлива. Регулирующий клапан

Стандартные два соединения AN6 и два 8 -мм масляных трубных соединения.Tomei USA приобретается, каждый из которых имеет отдельный серийный номер, 100%искренний.

Диапазон регулирования составляет 2,0 ~ 8,0 кгф/см квадрат

PS: датчик давления - это вариант.Добро пожаловать, чтобы проконсультироваться.

 

TOMEI Adjustable Fuel Pressure Regulator FPR Type S 
185001
ADJUSTABLE FUEL PRESSURE REGULATOR

When the engine is idling low the fuel flow used compared to full power is only approx 15%. Therefore most of the fuel that is sent by the pump will be returned to the fuel tank. When the engine is tuned the optimum efficiency can be obtained with the optimum mixture of A/F ratio. When the fuel pump is too large and the regulator is not strong enough to handle the excess fuel that it is receiving it will then not be able to regulate the flow to allow the fuel to return to the tank. This will cause the fuel pressure to be too high and too much fuel to be pumped into the engine which will lead to over enrichment and poor fuel efficiency and a variety of problems will occur.

 


* When the fuel pressure changes from 0.5kgf/cm2 it greatly affects the settings due to the A/F difference will change from 0.5 or more.
 
 

When the adjustable fuel pressure regulator is set to optimize the injectors the best fuel consumption and burn ratio can be achieved.
* Low Fuel PressureInefficient Fuel Supply. Poor Fuel Consumption.
  
* High Fuel Pressure* Operational Problems e.g. Solenoid Failing to Close.
The optimum fuel pressure is then maintained and controlled by the change in pressures from the intake manifold.
 
The balance of pressure inside the regulator (Pf+Pm=F/S) maintains the fuel pressure from when the valve opens by the pressure in the intake manifold.
RPMPRESUREBOOSTDIFFERENCE
25003.820.703.12
30004.491.423.07
35004.531.473.06
40004.481.473.01
45004.461.453.01
50004.421.442.98
55004.391.412.98
60004.331.382.95
65004.261.302.96
70004.201.252.95