8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

[Печать по требованию] Управление взаимоотношениями с клиентами.

Цена: 13 003руб.    (¥728)
Артикул: 679087230332
Доставка по Китаю (НЕ включена в цену):
180 руб. (¥10)

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:北京进出口图书专营
Адрес:Пекин
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥74313 270руб.
¥1943 489руб.
¥3546 341руб.
¥1612 895руб.

 

 

Основная информация

наименование товара: Electronic Customer Relationship ManagementИздательство: KS OmniScriptum PublishingОпубликованная дата:Никто на данный момент
Автор: Miremadi AlirezaПереводчик:
Цены: 728.00Количество страниц:120Индийский: 1
Номер ISBN:9783659617164Типы продукта:книгиВерсия:

 

Выбор редактора

In fact the term of consumer has a variety range of meaning in their heart, we must know who is our respondent when we want to use this term; internal consumer (our employee) or external consumers, the bodies who are loyal to our organization or who just have routine transaction. This attitude could be acceptable in past, but at this time by an increase in the volume of providers and competition atmosphere of economic, fulfillment of consumers' desires or needs is not enough. This millennium could be named as a world of relationship and connection which these two terms impacts on each of our business and daily life dimensions, in the world of marketing , consumer relationship management (CRM) was the notion that introduced in 1995 and emphasize on the importance of one to one interaction