Предварительно портативный MBA в области предпринимательства тематических исследований английское оригинальное издание Портативное исследование MBA Entrepreneurship Research William D Bygrave Dan dn Dn Heill [Китайский бизнесмен?
Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.
- Информация о товаре
- Фотографии
The Portable MBA in Entrepreneurship Case Studies
Основная информация
Edited by:William D. Bygrave, Dan D'Heilly
Series:The Portable MBA Series
Format:Paperback / softback 336 pages
Publisher:John Wiley& Sons Inc
Imprint:John Wiley& Sons Inc
ISBN:9780471182290
Published: 9 Jun 1997
Classifications:Entrepreneurship, Management& management techniques, Small businesses& self-employed
Readership:Professional& Vocational Postgraduate, Research& Scholarly Undergraduate
Weight:630g
Dimensions:176 x 254 x 18 (mm)
Pub. Country:United States
Параметры страницы предназначены только для справки, а специфика основана на реальном объекте
Введение книги
При изучении предпринимательских случаев, в ключевой связи между теорией и практикой вы встретите некоторых людей.Вы действительно поймете, как зачать, разрабатывать, финансировать и управлять компанией, а также конкретные элементы, такие как бизнес -планы и финансовые прогнозы в реальном мире.Эти тематические исследования охватывают широкий спектр услуг и промышленности продуктов: розничная торговля, оптом, почтовый заказ и Интернет.
Мы найдем туристическое агентство, запустив новый продукт для очистки стекла, создав веб -сайт моды и продав женские носки по прямой почтовой почте.Другие исследования охватывают компьютерную отрасль, индустрии общественного питания, франшизу автомобильной услуги и бизнес -консультации.Исследование в области использования в описании диаграммы -Финансовые отчеты, бизнес -планы, шаблоны контрактов и т. Д. -Ков. Способность справляться с проблемами.
The crucial link between theory and practice In The Portable MBA in Entrepreneurship Case Studies you'll meet people who have used the business theories and practices presented in The Portable MBA in Entrepreneurship to start and run their own entrepreneurial ventures. You'll get a real sense of what it takes to conceive, develop, finance, and operate a business, and how particular elements, such as business plans and financial forecasts, function in the real world. These case studies cover a broad variety of service and product industries: retail, wholesale, mail order, and Internet.
You'll discover the trials and rewards of starting a travel agency, launching a new glass-cleaning product, setting up a fashion Web site, and selling women's hosiery through direct mail. Other studies cover ventures in the computer industry, the restaurant business, automobile service franchising, and business consulting. Each case study is illustrated with exhibits --financial statements, business plans, sample contracts, and more --and many are supplemented with end-of-chapter questions that help you analyze the viability of each entrepreneurial venture and test your ability to respond to the challenges you'll face in pursuit of your own entrepreneurial dreams.
об авторе
Уильям·D·Уильям Д. Байгрейв - Фредерик·c·Профессор Гамильтон, директор исследовательского центра предприятия и приглашенный профессор Европейской школы делового администрирования.
Залить·Дэн Д. Хейли - менеджер проекта Исследовательского центра предпринимательства Колледжа Бабсона.Он также является частью времени этого университета.
William D. Bygrave, is the Frederic C.Hamilton Professor for Free Enterprise and Director of the Centerfor Entrepreneurial Studies at Babson College, and VisitingProfessor at INSEAD (the European Institute for BusinessAdministration).
DAN D'HEILLY, MBA, is Project Manager for the Center forEntrepreneurial Studies at Babson College. He is also a part-timelecturer at the college.