8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

[Оригинальный китайский бизнес] Визуальное поведение английское оригинальное визуальное действие: применение визуального мышления в вашем ежедневном бизнесе

Цена: 2 032руб.    (¥113)
Артикул: 586292623369

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:中华商务图书专营店
Адрес:Гуандун
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥ 273 2674 801руб.
¥ 660 5409 645руб.
¥2504 495руб.
¥176031 293руб.

 

Visual Doing: Applying Visual Thinking in your Day to Day Business

Автор: Willemien Brand

Publisher: BIS Publishers (2019/3/12)

Бумага: 144 страницы

Английский язык

ISBN: 9063694997

EAN: 9789063694999

Product Dimensions: 21 x 25 cm 

Введение книги

Visual thinking is hot!

Agile, scrum, lean-startup and design thinking are widespread examples of new methods using visual thinking in their way of working. We see walls full of epics, stories, tasks and colored post-its. Companies are changing and in order to adapt to these quickly changing circumstances companies need to be flexible and fast in order to keep up.

Это требует новых инструментов.

Великолепный ассортимент упражнений, техник и предметов помогает вам рассказать свою собственную визуальную историю.

Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and attractive way so you can inspire, engage and activate yourself and others. We introduce the power of VISUAL THINKING and DOING and make this as natural behavior as speaking and writing. Everytime, anywhere. Enjoy your skills!

об авторе

Willemien Brand has turned her passion for drawing and design into her life's work. She graduated with distinction from the prestigious Design Academy Eindhoven and enjoyed an awardwinning career as an industrial designer with ATAG Keukentechniek before setting up the successful design studios BuroBRAND and BRANDbusiness.