8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

Руководство по анализу данных HBR по анализу данных Гарвардское руководство по бизнесу: Основа за анализом данных менеджеров

Цена: 2 158руб.    (¥120)
Артикул: 580834615259
Доставка по Китаю (НЕ включена в цену):
126 руб. (¥7)

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:善本图书专营店
Адрес:Гуандун
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥2153 866руб.
¥2153 866руб.
¥ 319 170.43 064руб.
¥ 183 146.42 633руб.

Paperback: 256 pages

Publisher: Harvard Business Review Press (3 April 2018)

Language: English

ISBN-10: 1633694283

ISBN-13: 978-1633694286

Product Dimensions: 12.7 x 1.9 x 22.9 cm



Don't let a fear of numbers hold you back.Today's business environment brings with it an onslaught of data. Now more than ever, managers must know how to tease insight from data--to understand where the numbers come from, make sense of them, and use them to inform tough decisions. How do you get started?Whether you're working with data experts or running your own tests, you'll find answers in the HBR Guide to Data Analytics Basics for Managers. This book describes three key steps in the data analysis process, so you can get the information you need, study the data, and communicate your findings to others.You'll learn how to:Identify the metrics you need to measureRun experiments and A/B testsAsk the right questions of your data expertsUnderstand statistical terms and conceptsCreate effective charts and visualizationsAvoid common mistakes

Описание обложки оригинала книги -790.jpg