8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

Забронируйте глобальный сельскохозяйственный и продовольственный рынок ... [9781684447819]

Цена: 44 165руб.    (¥2498)
Артикул: 712336071367

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:澜瑞图书专营店
Адрес:ВЕЛИКОБРИТАНИЯ.
Рейтинг:
Всего отзывов:2475
Положительных:2475
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥1502 697руб.
¥1232 212руб.
¥65711 735руб.
¥ 574 5349 538руб.

Книги базовая информация

Global Agricultural and Food Marketing in a Global Context: Advancing Policy, Management, and Innovation

автор: Aluwani Maiwashe-Tagwi;
ISBN13: 9781668447819
тип: Pacific (Jianjian)
Язык: Английский английский)
Дата публикации: 2023-03-20
Издатель: Igi Global
Количество страниц: 264
Вес / грамм): 621
размер: 27,94 x 21,59 x 1,397 см.

Обзор книг и резюме

Over 70% of food production is in the hands of farmers; however, numerous studies have shown that smallholder farmers do not have access to markets. The reasons for this failure have been attributed to a lack of financial resources and infrastructure. To date, no one has questioned the role that graduates, academics, agricultural economists, and agricultural extension officials play in the plight of market access. Global Agricultural and Food Marketing in a Global Context: Advancing Policy, Management, and Innovation discusses key aspects of the agricultural marketing context including the policy environment, the available local markets and how they operate, the conditions and requirements for international trade, the logistic system operations, and the technology developments in marketing. Covering topics such as produce, food production, and digital marketing, this reference work is ideal for farmers, government officials, policymakers, researchers, scholars, academicians, practitioners, educators, and students.