8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

Spot Marketing Fashion Fashion Second Edition Harriet/Posner

Цена: 7 129руб.    (¥398)
Артикул: 611502251361

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:创意先锋图书
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥4508 060руб.
¥1883 381руб.
¥4007 164руб.
¥2404 316руб.

▲ Базовая информация

[[[[[[[[[[[[[[[[  Книга      имя ]: Marketing Fashion Second Edition
[[[[[[[[[[[[[[[[       ]: Harriet Posner
[[[[[[[[[[[[[[[[ I  S  B   n]: 9781780675664
【вне     Общество]: Laurence King
【Опубликованная дата】: 2015-08-18
【Логотип товара】:  19545926
【Бренд】:  другие бренды
【Номер страницы】: 240

краткое введение

Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from haute couture to the mass market. All tools in the modern marketer's kit are discussed, from attending fashion fairs to viral marketing and online strategies. Using examples and case studies drawn from a broad range of fashion, textile and retail businesses, students are led through the marketing process from initial consumer and market research to the creation of exciting marketing and branding campaigns. The book is designed to appeal to students at degree or foundation level as well as those contemplating a career within the fashion industry.