8 (905) 200-03-37 Владивосток
с 09:00 до 19:00
CHN - 1.14 руб. Сайт - 17.98 руб.

Вопросы и мышление: прошлое, настоящее, будущее (английская версия) индустрии туризма Китая 9787563722365

Цена: 950руб.    (¥52.8)
Артикул: 36654216402

Вес товара: ~0.7 кг. Указан усредненный вес, который может отличаться от фактического. Не включен в цену, оплачивается при получении.

Этот товар на Таобао Описание товара
Продавец:旅游教育出版社旗舰店
Адрес:Пекин
Рейтинг:
Всего отзывов:0
Положительных:0
Добавить в корзину
Другие товары этого продавца
¥17306руб.
¥ 52 39.9718руб.
¥39702руб.
¥43774руб.

Оглавление

Common Future: Tourism Globalization and Global Tourism
Retrospect and Prospect. International Background of China's Tourism Development
On Moderate Scale of Tourism in China
The Model of China's Tourism Industry Development
Cooperation in the Midst of Competition. Theoretical Issues Regarding Foreign Investment in Tourism Industry
Is Tourism Really a Labor-intensive Industry?
One More Query: Is Tourism a Labor-Intensive Industry?
Discussion on Deep Reform of Travel Agency Industry
On Travel Agencies'"Development in Collectivization".
The Options and Outlets for the Reform of China's Tourism Administrative System
The Advantages and Disadvantages of the Tourist Attraction-Operating Companies' Going Public
On the Complexity and Irregularity of the Cyclical Changes of Chinese Tourism Industry
A Study on the Macro Scale of Chinese Tourist Hotel Industry
A Few Theoretical Issues in Developing the Travel Agency Industry in China
Primary Study on the Use Tax of Tourism Resources

Common Future: Tourism Globalization and Global Tourism
Retrospect and Prospect. International Background of China'sTourism Development
On Moderate Scale of Tourism in China
The Model of China's Tourism Industry Development
Cooperation in the Midst of Competition. Theoretical IssuesRegarding Foreign Investment in Tourism Industry
Is Tourism Really a Labor-intensive Industry?
One More Query: Is Tourism a Labor-Intensive Industry?
Discussion on Deep Reform of Travel Agency Industry
On Travel Agencies'"Development in Collectivization".
The Options and Outlets for the Reform of China's TourismAdministrative System
The Advantages and Disadvantages of the TouristAttraction-Operating Companies' Going Public
On the Complexity and Irregularity of the Cyclical Changes ofChinese Tourism Industry
A Study on the Macro Scale of Chinese Tourist Hotel Industry
A Few Theoretical Issues in Developing the Travel Agency Industryin China
Primary Study on the Use Tax of Tourism Resources
Stagnation and Way-out: Changing China's Travel Trade
From Brokers to Suppliers= The Only Way for the Transforming andUpgrading of China's Travel Agencies
From Foreign Exchange Earning to Balance of Payments= Review ofChina's Outbound Tourism Development Strategy
An Overview of Research on China's Travel Agencies in 2006
Recommendations to Build the Wholesale and Retail System for TravelAgencies in China
Hong Kong Disneyland and Its Possible Impact on China's Theme ParkIndustry
Research on the Connotation and Index System of Building Up China'sTourism Power
The Retrospect of China's Tourism Development in the Past 30Years

Рекомендация контента

"Issues and Exploration:Past, Present and Future of China'sTourism Development"has collected Zhang Lingyun published essaysover the past 10 years.These essays explored and analyzed thedevelopment of tourism in China.Although some of the issuesconcerned in the essays may no longer be as salient as they oncewere, the problems reviewed in the essays have affected China'srecent tourism development and the input offered by tourismacademics regarding their solution. And some of those problems havenot yet to be resolved and await input from academic, non-expertsand individuals with practical experience in China's tourismindustry.

<p>"Issues and Exploration:Past, Present and Future of China&#39;s Tourism Development"has collected Zhang Lingyun published essays over the past 10 years.These essays explored and analyzed the development of tourism in China.Although some of the issues concerned in the essays may no longer be as salient as they once were, the problems reviewed in the essays have affected China&#39;s recent tourism development and the input offered by tourism academics regarding their solution. And some of those problems have not yet to be resolved and await input from academic, non-experts and individuals with practical experience in China&#39;s tourism industry.</p>
об авторе

Чжан Линьюн, мужчина, профессор, окончил факультет географии в Восточном Китайском Университете Нормального университета и имеет степень магистра в области экономики туризма в Университете Нанкай.Он посетил Университет Сали в Великобритании.В настоящее время он является деканом Исследовательского института развития туризма второго института иностранных языков в Пекине, одновременно служил академическим членом китайской академии туристических исследований, специальный исследователь в Центре исследований туризма Китайской академии социальных наук , Специальный академический комитет «Tourism Journal», члена академического комитета «Tourism Science» «Управление туризмом», академические консультанты, специальные эксперты, приглашенные командой по оштукации 5A, членами Национальной комиссии по стандартизации туризма (SAC/TC210) и члены Национального комитета по технологии стандартизации досуга (SAC/TC 498).
Область исследований является основной теорией туризма, экономики туризма, туристической географии, туристических направлений и туристических достопримечательностей, туризма E -Commerce, политики туризма и правил.
За эти годы он занимался обучением и исследованиями, связанным с туризмом&Ldquo; Пекин для создания предпочтительной стратегии макета пространства для туристов в Китае и исследований контрмеров&rdquo&Ldquo; World Tourism Contry Home -Connotation и индикаторная система&rdquo; другие провинциальные и министерские научные исследовательские проекты.Опубликовано «Туристское живописное управление споткой», «Развитие и управление лыжным туризмом», «Операция и управление туристическим агентством на Тайване», «Общий голос: декларация мирового туризма», «Анализ мирового туристического рынка и статистика», «Планирование туризма «,« Планирование туризма »,« Туризм E -Commerce »,« Международная юридическая практика гостиничной индустрии »,« Экологический туризм »,« Туристический маркетинг »,« Закон о туризме и дела »,« Оценка проекта гостиничного проекта и анализ технико -экономического обоснования » «География туризма» «Необыкновенные монографии и переводы опубликовали более 100 статей и профессиональных статей о внутренних и иностранных публикациях или документах.

&nbsp;